Besöket i Uddevalla


Fixar det sista...

Hello Uddevalla!

Det va ju tråkigt.

Min lilla vän från Eniro.

Fint väder i en mysig stad, mhm!

Men vart fasen är jag... O.o ?

Fina hus!


Ån, mitt i staden.

Ett ställe att gå till sen när (om) man har börjat utbildningen... nä, jag tyckte butiken va himla gullig.

Inspiration till en kollektion kanske? Jo ni, sånna här butiker finns i småstäderna också.

Ja! Äntligen känner man sig säker.

Kaserngården 1.

Backen till området.

Där ser man.

Såg ut som en gammal järnvägsstation, fin. Men det är inte skolan, den ligger till vänster.

Rätt!



Fika fick man, men jag tog endast te. Mums!

Jag va bland de sista som va kvar, så när jag skulle gå skulle ett gäng vänner gå också, så frågade en utav de vart jag skulle, "göteborg" sa jag. De skulle dit en sväng så jag fick hänga på, superschysst!


Vi åkte nerför ett berg vid vattnet, himla fint var det.

Tog en glass på vägen också. Inte ovanligt att det blir en magnum mandel... mhmm! Hihi!


Hela dagen kändes allmänt bra. Så jag hoppas att allting slutar bra också.
Åhh, jag är så NER-R-R-R-R-R-VÖS! Inför svaret... bluä...
/PQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0