Första da'n på jobbet

Lika kul varje gång att komma till jobbet när folk ler och hälsar en välkommen tillbaka. Dock inte lika kul då inget handlar om kläder... många har föreslagit att jag kanske ska designa om tältrockarna vi måste ha på oss... det kanske vore nåt tycker jag, för de är inte så roliga. Men det håller nog chefen inte med om. Så så var det med den saken.

Det jag egentligen ville berätta är att jag tänkte nu under sommaren när jag känner att jag har ork å tid att verkligen lägga upp alla bilder jag tagit under tiden på Modeskolan. Jag har vart så upptagen och trött så jag har inte orkat riktigt. Men i sommar hoppas jag hitta en del tid, trots att jag jobbar 7-15 varje dag. Blir lite utmattad, men mest för att jag måste upp tidigt. Så, komlettering av bilder. Det får bli sommarens läxa för mig. Det låter väl bra det?

Nu sticker jag. Ciao!
/PQ
(En dag närmare svaret från Uddevalla...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0