Slut?

Jag tycker att det är sorgligt att det är över nu... buhu ='(. Det enda som är kvar nu är avslutningspartaj... jag kommer ju inte vilja lämna klassen... sista gången... jag tycker inte om sånt, usch.

Nä, men visningen blev lyckat tycker jag, va kaosartat i början men det slutade så himla bra. Och nu sitter jag med smink som jag inte vill ta bort, för det är så himla fint! Tack Josefine för ett fint arbete och samarbete! Eller, fransarna vill typ inte bort... ajaj... limmet sitter fast på mina "babyhårögonfransar". Och jag har inte heller ätit något under dagen förns nu... dvs på ungefär 13 timmar... inte skoj för magen.

Nä, nu blickar vi frammåt... äre Uddevalla jag ser... kanske... jag hoppas! (Jag vet att jag är tjatig)

Lite bilder från visningen kommer upp en annan dag, är så himla trött jag.
Godnatt!
/PQ

Kommentarer
Postat av: Julia

åhhh, hoppas att vi båda kommer in dit vi vill till hösten för då är det inte så hiskeligt långt mellan oss, så då kan vi ses massor! :D

2010-06-14 @ 23:06:47
URL: http://litenliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0